sobota, 26 kwietnia 2014

Ocalone rzeczy z Titanica


Buty należące pewnie do dwuletniego  dziecka.

Służbowa koszula pracownika pracujacego na pokładzie
pasażerów 3 klasy.


Pięniądze wydobyte z Titanica.


Nuty wydobyte z głebi oceanu należące pewnie
do orkiestry grającej na statku.

Filiżanka dla pasażerów 3 klasy.
Siódemka trefl-karta wydobyta z Titanica.Ciekawe do kogo należały ?
Te wszystkie przedmioty możecie zobaczyć w muzem w Atlancie


Dzień Dobry.Dzisiaj notatka jest o rzeczach wydobytych z Titanica.Najbardziej zaciekawiła mnie buty i karta.Buciki pewnie należały do jakiegoś dziecka,które się uratowało lnie.Nuty też mnie bardzo ciekawią.Szkoda,że nie można jakoś sprawdzic do kogo należały.Dobrze ja będe kończyć.
                                                                                   Natalia.





Dodałam wam film Duchy Titanica.
Sama go oglądałam chyba 10 razy.
Obejrzyjcie go sobie bo warto.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz